Półkolonie letnie 2025
Miasto Łódź oraz Szkoła Podstawowa Specjalna nr 194 w Łodzi zapraszają uczniów klas I–VI do udziału w letnich półkoloniach organizowanych w terminie: 30 czerwca – 4 lipca 2025 r. W półkoloniach mogą wziąć udział wszyscy uczniowie zamieszkujący na terenie Miasta Łodzi. Poniżej przedstawiamy Państwu szczegółowe informacje dotyczące półkolonii.
UWAGA
- rodzic/prawny opiekun może zapisać dziecko na kilka turnusów, ale nie w tym samym terminie.
ZASADY ODPŁATNOŚCI
- pakiet standardowy - 45 zł za jeden dzień pobytu uczestnika na półkoloniach (225 zł za tydzień)
- za pośrednictwem e-maila, wraz z informacją o przyjęciu dziecka na półkolonie otrzymacie Państwo numer rachunku bankowego, na który należy dokonać płatności.
MOŻLIWOŚĆ REZYGNACJI I ZWROTU KOSZTÓW
- W przypadku rezygnacji z udziału dziecka w półkoloniach oraz zwrotu kosztów należy skontaktować się bezpośrednio z Organizatorem Wypoczynku (szkołą/placówką) za pośrednictwem poczty elektronicznej, telefonicznie lub osobiście najpóźniej na 3 dni robocze przed rozpoczęciem turnusu.
- Po tym terminie, a także po rozpoczęciu turnusu nie będzie już możliwości zwrotu kosztów za nieobecność dziecka.
KRYTERIA DOSTĘPU
- Z możliwości zapisu dziecka na miejskie półkolonie mogą skorzystać rodzice/prawni opiekunowie dzieci będących uczniami klas I – VI szkół podstawowych zamieszkałych w Łodzi.
CENA OBEJMUJE
- opiekę wychowawców w godz.: 7.00-17.00;
- wyżywienie tj.: II śniadanie, obiad i podwieczorek;
- uczestnictwo w zajęciach realizowanych na terenie placówki i poza nią;
- zajęcia edukacyjne i sportowe realizowane na terenie szkoły z wykorzystaniem dostępnej infrastruktury (np. boisko, sala gimnastyczna, pracownia informatyczna);
- zajęcia kulturalne, rozrywkowe, sportowe i artystyczne realizowane poza obiektem jednostki;
ZAPISY
- Zasady naboru na miejskie półkolonie – nabór elektroniczny 2025
TERMINY REKRUTACJI
- 20 maja 2025r. - Publikacja szczegółowych informacji dotyczących rekrutacji w tym: Lista placówek organizujących półkolonie, Link do systemu naboru. Możliwość rejestracji wniosków
- 27 maja 2025r. - wysyłka wniosków w systemie elektronicznym Ważne: W procesie rekrutacyjnym czas wysłania wniosku jest decydujący, a czas wypełnienia w systemie nie ma znaczenia. Oznacza to, że kolejność zgłoszeń jest ustalana na podstawie dokładnego momentu, w którym wniosek został wysłany i zarejestrowany przez system, niezależnie od tego, kiedy użytkownik rozpoczął wypełnianie formularza.
- 10 czerwca 2025r. - rekrutacja uzupełniająca na pozostałe wolne miejsca (na tych samych zasadach).
PROCES SKŁADANIA WNIOSKÓW
- 20-27 maja 2025 roku wypełnij wniosek
- 27 maja godz. 18 wyślij wniosek w systemie elektronicznym (opcja wysyłki zostanie udostępniona 27 maja).
KWALIFIKACJA
- System dokona kwalifikacji na podstawie zasady „kto pierwszy, ten lepszy”.
- Mieszkańcy otrzymają informację mailową o wyniku rekrutacji (zakwalifikowaniu lub odrzuceniu wniosku).
OPŁATY
- Osoby zakwalifikowane będą miały 3 dni robocze od momentu otrzymania informacji na adres mailowy na dokonanie opłaty.
- Brak wpłaty w wyznaczonym terminie spowoduje anulowanie kwalifikacji i zwolnienie miejsca dla innych uczestników.
NA CO ZWRÓCIĆ UWAGĘ
- Punktualność: W dniu 27.05.2025 o godz.: 18 tej warto zalogować się do systemu tuż po jego uruchomieniu, by złożyć wniosek możliwie szybko.
- Stabilne łącze internetowe: Problemy z Internetem mogą opóźnić proces wysyłki, co zmniejszy szanse na zakwalifikowanie się.
WYNIK REKRUTACJI
- Informacja o przyjęciu lub odrzuceniu zostanie przesłana na podany adres e-mail.